Saturday, September 20, 2008

Vintage!

Tadi, ketika lepak2 bersama rakan2, salah seorang rakan aku mengeluarkan sebungkus biskut dari sakunya.. Ya.. dari sakunya.. *Aku tidak berkawan dengan doraemon .. please la logik sikit minda kamu*

Tahu biskut apa? Biskut teddy!!
Biskut yang berbentuk beruang bewarna coklat tu. Yang salah satu berbentuk N selepas kepalanya dimakan. Dah hampir sepuluh tahun aku tak sentuh biskut ni wei!

Wah.. memang mengenang kembali zaman kecik. Rasa biskut tu takde la sedap sangat hingga membawa kamu ke awan. Tapi cara makannya yang membuatkan gunung berapi meletus dari lubuk hati wooo.!

Makan telinga dulu... Makan kaki kanan dulu.. Makan kepala dulu.. Arrrrgghh!! Aku nak kembali ke zaman dulu-dulu.

Mana nak cari nugget berbentuk huruf2 tu!!!!!

5 comments:

Eireen Camelia said...

nugget huruf2 ade jual kt scret recipe weh. under kid's meal. gi order gi!

pnah mkn super ring ayam? kaler kuning. skarang da tak jual sedih gills wowowo

sultan said...

cr mkn dia mmg cam tu. pastu ckp dlm hati "sian teddy ni dah xde kpala". pastu trus kn wat cam tu sampe biskut tu abis...

suya said...

cobe rendam die.bagi die lemas lam susu.sedap

AMI said...

Haaa..cari kat belimbing!
Gob kantoi berblog. Hahaha.

"Takde masa aku nak tulis-tulis,"kata seorang marhaen kat aku dulu.

manusia terlantar said...

Eireen Camelia : Super ring ayam? yang bulat2 tu?

sultan : Hahaha! tepat sekali. Sepuluh markah untuk anda.. err.. Hadiah ambil di kaunter depan ya..

suya : Lemas? tak cukup kejam la..

AMI : Huhu.. Diam!