Thursday, September 11, 2008

Kau memang la.. Ishh nak kena tinju?

Kenapa? Kenapa?

Kenapa kau masih lagi tercegap kat situ? Keluar la wahai binatang. Kalau kau duduk je dalam gua tu ko bukan boleh buat ape?

Baik kau keluar. Kat luar banyak makanan. Nanti bila kau dah makan perut kau kenyang. Kau kenyang diri kau jugak yang puas hati kan.. Dari kau duduk tergantung tu je buat ape? Apa kau dapat?

Meh aku tolong keluarkan kau? Aku goyang sikt gua ni ...

Goyang~ Goyang~

Ehh.. Rasa kau dah keluar kan, tapi kenapa hati aku rasa macam kau tergantung kat dalam tu lagi?

Oiii celaka..!! Keluar cepat..!!! Ahh. Aku tak peduli.. Apa orang nak kata katalah. Janji aku yang puas hati.

Dapat pun kau binatang !! Sial taik hidung gantung, Masa aku duduk lepak kuar makan la kau nak tergantung...

5 comments:

Eireen Camelia said...

hoi, geli la gilerr!

sultan said...

nnt aku tnye ustaz. kalo wat entri cam ni kena tolak pahala pose x...

manusia terlantar said...

Eireen Camelia : Hoi, semua orang yang ada hidung yang sempurna fungsinya, pernah , sedang atau bakal melalui benda ni la. Ape yang gelinya.

Sultan : Aku rasa kau akan kena penampar je ngan ustaz tu.

182 said...

buat2 terbersin mesti nnti dia terkeluar..

suya said...

erksss...buang hidung mesti tayah ade taik idung lagi