Wednesday, February 18, 2009

Yeah.. Right..

Senang kan bagi sesetengah orang untuk melupakan ..
Tapi perit bagi kita yang dilupai..
Mereka takkan pernah ingin tahu apa yang kita fikirkan dan rasakan..
Tak pernah pun ingin mencuba..
Dan kemudian pergi dengan begitu sahaja..

Tskk..

Bagi sesetengah orang ia sesuatu yang tidak mudah untuk dilupakan..
Dengan apa yang telah dilalui..
Namun, ia sangat mudah bagi mereka merubah arah jalan mereka..
Dengan sekelip mata sahaja..
3 kali dalam satu tahun..

Tskk..

Mungkin aku pun patut pergi dan lalu jalan aku sendiri..
Keseorangan..
Kosong..
Tak lagi ambil peduli..
Lebih baik dari aku ke jalan yang boleh buat aku rasa lagi benda itu..

Lebih baik..

Mungkin..

..

2 comments:

Eireen Camelia said...

hey apekah? jgn emosi sbgni.. nnt tade awek nak hulur numbe tepon nnt EH EH APEKAH

ijan said...

mane... mane budak tu... MANE...! lum kenal lg aku sape...

sabo la brader. aku pun tak pandai nk nasihat pasal ni...