Thursday, November 11, 2010

Saw the world

Mak aku cakap, sesiapa yang ada tahi lalat kat cuping telinga seorang yang degil,

Orang tua cakap,

Aku ada tahi lalat di dua2 cuping telinga kiri kanan aku,
Dan ia mungkin dah menjadi doa seorang ibu,
Aku adalah sangat degil...
Kalau bukan kemahuan aku, Aku takkan buat,
Dan jika aku sudah mula membenci, Aku susah nak suka balik,


Tapi aku, punya ego yang tidak begitu tinggi.



___________________________________________________

"Sesiapa yang tidak meminta pada Allah, Allah akan murka padanya"

Kuliah Maghrib Ustaz Azhar Idrus ,Bertempat Di PUTIK Sempena Muktamar PAS kali ke 56.

Aku hanya memohon padaNya,
Aku hanya akan menitiskan air mata untukNya,
Bukan pada makluk seangkatan.

3 comments:

red berries said...

keep movin forwad guy..

www.cikfiratirona.blogspot.com said...

saya ada tahi lalat kat kat tapak kaki saya. orang tua kata saya akan berjalan jauh..

tp cm tak je?

manusia terlantar said...

RB: Im moving.. And it will be fast this time.. Thanks :)

Si name panjang: Sbb tu saya cakap, orang2 tua cakap, hanya penelitian diorang sahaja. Kita takleh ambik benda itu sebagai fakta. Kadang2 ia boleh jadi doa seorang ibu.. :)