Monday, May 25, 2009

die juga meninggalkan aku..

Dalam kehidupan.. Aku mmg takleh lari dgn masalah..
Aku pernah tempuhi byk masalah...
Keluarga.. Wang.. Kecelaruan jiwa dan lain2..
Dalam masa 2 tahun ni juga Allah uji aku dengan lebih byk ujian..
Perasaan aku mmg selalu diuji..
Moto aku hilang, bukan 1 , tapi 2...
Laptop aku kena curi..
Orang yang aku suka tak menerima aku..
Aku menyebabkan seorang gadis yang menyukai aku menangis..
Aku melepaskan seorang gadis yang aku sayangi..
Masalah dengan study, dengan duit takyah cakap la..


Tapi,
Dengan hasil titik peluh aku sendiri aku beli sebuah camera dslr..
Semua masalah tu akan hilang bila aku memetik 'shutter'..
Aku berada dalam dunia aku sendiri..
Aku puas bila dapat mengabadikan peristiwa ke dalam sebuah gambar..
Aku tidak kenal erti penat, lenguh, sakit..
Semuanya akan hilang ketika itu..
Tapi, nampaknya , Dia juga meninggalkan aku..
Bersama hanpon yang aku sayangi..
Mereka bersama-sama aku kemana saja aku pergi selama ini..
Dan aku sayang kedua-duanya..

Celaka ko pencuri!!!!

Sekarang aku tak punya apa-apa..
Nampaknya.. Tiada yang kekal bersama aku..
Aku cuma ada AKU, kereta mak aku, dan beberapa kawan yang aku percayai..

Selamat tinggal 40D, selamat tinggal LG..
Ketahuilah.. Korang satu-satunya benda yang aku sayang..

No comments: